EEN BEREIK VAN MEER DAN 1M+ NEDERLANDSE VOLGERS

Baron Agency heeft in de afgelopen jaren een groot bereik opgebouwd in de social media wereld. Door onze interesses in ondernemen en marketing hebben wij binnen deze niche een groot netwerk opgebouwd. Zo hebben wij door middel van onze eigen kanalen en partnerships een bereik van meer dan 1.000.0000 Nederlandse volgers weten te creëren. 

Wij hebben met onze kanalen een hechte community opgebouwd, en passen deze expertise nu ook toe bij bedrijven zoals die van u. 

ONZE KANALEN & PARTNERS

Partners van Baron Agency zijn ondernemers met de juiste mindset en hebben in de afgelopen jaren hun passie voor social media weten om te zetten tot een ware Social Empire.

Deze creators hebben verschillende concepten weten te bedenken die doormiddel van discipline en expertise door een groot publiek elke dag bekeken wordt. Door onze partnership weten wij onze kanalen optimaal te combineren en zo de markt binnen onze niches te domineren. 

Met onze strategische campagnes kan u dus gebruik maken van dit netwerk dat met liefde en passie is opbouwt. 

USP’S

  • Tien jaar ervaring in brand activation events
  • Mobilisatie kracht
  • Kennis van de markt en doelgroep
  • Onderscheidend vermogen
  • Innovatief
  • Actief in Europa en VAE

CORE VALUES

  • Flexibiliteit
  • Kwaliteit
  • Exclusiviteit
  • Resultaat gericht
  • Out of the box
  • Customer Journey

COST EFFECTIVE

  • Lange termijn samenwerkingen
  • Locaties
  • Food & Beverages
  • Leveranciers
  • Styling
  • Techniek

INFLUENCER NETWORK

  • Journalisten
  • Hoofdredacteurs
  • Celebrities
  • Bloggers
  • Youtubers
  • Social Influencers
  • Artiesten
  • Top sporters

OUR FOUNDER

“Sky is the Limit”

Dionne Schulf startte, na het afronden van de modeacademie en haar opleiding Internationaal Management aan de HES Amsterdam, een veelbelovende internationale carrière. Zij werkte onder andere als Algemeen Directeur bij het internationale modemerk Belissima en als Commercieel Manager bij Time Warner (NY) en Stage Entertainment. Dionne ontwikkelde zich tot marketing- en communicatiestrateeg in hart en nieren en startte in 2009 de connecting agency Friends of the Brands. Als eigenaar van Friends of the Brands is deze resultaatgerichte business mom en fashionista verantwoordelijk voor alle commerciële directiezaken en is zij nauw betrokken bij alle marketingstrategieën rondom events en merken. Dionne deelt haar jarenlange ervaring en kennis op het gebied van influencer marketing, crossmedia strategieën en brand marketing nu ook in strategie sessies en masterclasses voor bedrijven en influencers.

thumbnail_OverPage-0 (3)
Cart

No products in the cart.

X